Известие

Collapse
No announcement yet.

Гумена шайба на полуоската....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гумена шайба на полуоската....

    ......днеска щях да си пръсна полуоските с боица, и гледам че на едната се мъдри към 10 см широка гумена шайба, като има и метална такава в нея, и стои на лявата полуоска - има леко движение от мм и изглежда като нещо балансиращо, ама искам да знам със сигурност каква работа върши тя.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Баланс

    Comment


    • #3
      Баси баланса...и защо само отляво....????
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Баси баланса...и защо само отляво....????
        Много просто, щото е дългата полуоска, късата няма нужда от баланс

        Comment


        • #5
          Добре де, аз малко тъпо и упорито пак да кажа че днес специално го гледах това, и въпреки че не сравних двете полуоски една до друга, то поне видях че захващането им е на симетрично място спрямо краищата на предното магаре - което ме навя на мисълта че са еднакви......ся не съм ги мерил, но така си мисля......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Не са еднакви
            Това е за баланс
            На почти всички коли е така
            Е гоуф 2 1.4 моно е без такъв балансьор
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              Неска свалих баласта от полуоската на 2.5, два метални пръстена захванати от две шестограмки, обримчват нещо като гумен маншон, в който се мъдри нещо което определено се явява като баланс, и е дебело колкото тънка цигара, 2 санта дълго.....и това ако ми е бананс аз съм Сталин.....а самите черупки и гума тежът поне 200 грама......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                спокоино може и без нея.

                Comment


                • #9
                  Е не мое да не изкочи някой е да не каже че щом са я сложили значи трябва да е там......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                    спокоино може и без нея.
                    Да, но може при определена скорост или след определено време да се появят вибрации.

                    Имаше една тема за 145 преди няколко години, където един колега си беше сменил полуоската. Бяха му я продали без балансьора и той се оплакваше от вибрации при движение.
                    Мисля, че Еньо му каза да си провери въпросния баланс и се оказа, че го няма. Колегата си смени отново полуоската с друга, на която имаше балансьор и нещата се оправиха.
                    Това са ми спомените и определено щом е там, значи има някаква функция.
                    Надали в завода ще харчат милиони евро за разни гумички, защото било по-красиво

                    Големи сме ЕнджеНери българите
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X